Біологія

 

шкільний біологічний турнір




ЗАВДАННЯ ШКІЛЬНОГО БІОЛОГІЧНОГО ТУРНІРУ ДЕВ’ЯТИКЛАСНИКІВ ( 2012 -2013 н.р.) 1. « Середовище існування».Організм людини для паразитів є середовищем існування, системи, органи. Розподіліть організм людини на зони, з позиції захвату організму паразитами .

2. « Паспорт» . Використайте опис чебурашки, поданий у казці Успенського, для визначення таксономічного « паспорту» чебурашки. Опишіть середовище існування, аргументуйте вашу версію. 3. «Життя». Науковці приводять серію версій колапсу життя на Землі. Чи скінчиться життя на планеті остаточно?

4. « Енергія ». Сучасна молодь активно використовує, вживає так звані енергетичні напої. Чи так насправді ці напої рятують від знесилення та додають життєвої енергії?

5. «виконуючі обов’язки”. Відомо, що атоми хімічних елементів у клітинах виконують певні обов’язки. Певні елементи можуть замінити певні елементи у функціонуванні. Запропонуйте таких замінників, « виконавців обов’язків»

6. « Мауглі ». Відомі випадки, коли тварини виховували дітей. Як ви вважаєте, чи можна навчити говорити таку дитину? Аргументуйте вашу відповідь.

7. «Фокус». Відомо, що для поновлення популяції європейського угра у Шацькі озера будо запущено мальків. Через деякий час вони зникли, але через декілька років загадково в озерах знову з’явилися дорослі вугри. Як такий « фокус» міг статися у природі, без повторного втручання людини?

8. « Меристеми». Відомо, що рослини ростуть певні періоди у своєму житті. Як пояснити той факт, що секвоядендрони ростуть усе своє життя., а рости одна рослина цього виду може до 1000 років. 9. « Золота гусеня». Прочитайте оповідання Айзека Азімово про гусиню, яка несла яйця із золотою шкаралупою. Запропонуйте методи досліджень, які не були використані героями оповідання для дослідження цього феномену.

10. « Міграція» Як відомо,населення різних континентів має населення переважно певної групи. Як пояснити, що в Європі та Африканському континентах населення має подібність у цьому аспекті та й ще імунітет до одних і тих хвороб?

11. «Космонавти». Відомо , що віруси складаються з нуклеїнових кислот та білків. Обгрунтуйте версію щодо виникнення вірусів.

12. «Нерозчинні». Відомо, що під дією ферментів, середовищ шлунку та кишечнику, велика кількість бактерії гинуть. Поясніть, чому тоді не гинуть клітини епітелію, який вистилає травний тракт і так само контактує із ферментами, хімічними речовинами травних соків.



Создан 10 ноя 2012